Pantalons cagats amb rinyonera


Fa dies vaig entrar un moment en una botiga i vaig veure uns pantalons que em van encantar, però valien 40 euros!!!! al cap d'un moment vaig recordar que l'any passat n'havia fet uns de semblants amb aquest enllaç de La Pantigana vaig decidir que n'havia de fer uns més còmodes que els que havia fet ...




i aquí teniu el resultat... però pel meu gust em queden una mica massa justos de cames  i he decidit que els modificaré... jeje, ja us mostraré el resultat, ara per ara els durem així ;)



jeje quines pintes! doncs són molt còmodes i les butxaques de les bandes van súper bé

les teles són... la roba de xandall és de na Lola de Montagut i les cremalleres també, en té moltes i a preus increïblement econòmics ;) i la pana és dels magrebins de Salt igual que la tela de puny de la cintura



i a casa han triomfat tant que crec que n'haurem de fer uns altres per aquest hivern!!


Comentarios

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Vestit Luar!

Manta per nadons de la Pantigana