Guants i buf de trenes i fals punt anglès






Açò ja va agafant color!! tres entrades en un mes... la veritat és que estic descobrint blogs nous i m'encanta haver dseconnectat uns anys.
us porto uns guants que he teixit aquest hivern. Havia fet calça, així li diem a Menorca, quan era petita amb la meva àvia que tantes coses em va ensenyar... com la trobo a faltar. Però us he de dir que no me'n recordava  de res i com amb el ganxet si que controlo més, em vaig dir que aquest hivern havia d'aprendre a fer mitja, crec que ha estat un dels simptomes del meu embaràs!
sa veritat que m'agrada ser autodidacta i cercar-me la vida, així que vaig cercar un tutorial per internet, i amb molta paciència i emprant el pause cada dos per tres... ho vaig aconseguir!!! punt de tronyella!!! ll'enllaç el podreu trobar aquí



 Esto empieza a coger forma!! tres entradas en mes... la verdad que estoy descubriendo blogs nuevos i me encanta haver desconnectado unos años.
Os quiero enseñar unos guantes que he tejido este invierno. había hecho media, en Menorca se llama, fer calça, cuando era pequeña conmi abuela que tantas cosas me enseñó... como la hecho de menos. Pero la verdad que no me acordaba de nada, con el ganchillo si que controlo más, y me dije que este invierno debía aprender hacer media, creo que ha sido un de los sintomas de mi embarazo!

la verdad que me gusta ser autodidacta y buscarme la vida, así que busqué un tutorial por internet y con paciencia y mucho pause cada dos por tres... lo conseguí!! punto de trenza!! el enlace lo podeis encontrar aquí





He fet uns quants bufs enguany a tota la família i en tant que estem patint una situacií de total repressió a Catalunya, d'una injustícia extrema, com no, tots els bufs de color groc! estan fets amb falç punt anglès, si algú li interessa puc penjar la pauta. Les llabnes són d'una botiga fícia d'Olot que es diu llanes Prats, l'Isabel és encantadora i us ajudarà i regirà en les vostres creacions!!
i vaig a fer el meu primer enllaç a malas costuras

He hecho unos cuantos bufs este año para toda la familia, a causa de lo que estamos sufriendo en cataluña, una situación de represión, de una injusticia extrema, como no, todos los bufs de color amarillo! están hechos con falso punto inglés, si alguien le interesa puedo colgar la pauta. Las lanas son de una tienda física en Olot, que se llama Llanes Prats, Isabel es encantadora i os ayudará i regirá en vuestras creaciones!!
y voy hacer mi primer enlace a malas costuras


Comentarios

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Manta per nadons de la Pantigana

Torno amb una Dessuadora