DESSUADORA OTTOBRE

                                                        Dessuadores ottobre   tardor 4/2015

Fa temps que el meu fill em demanava aquesta dessuadora, de fet vaig estar buscant la mareixa roba, i la vaig trobar, però el metre era caríssimi buscant buscant vaig trobar aquesta preciosat de cavalls a tejidos pulido una botiga de mataró que també venen online






La seva parella és una gran amiga que el seu pare hem va ajudar a tornar portar l'overlook a casa, que aquestes màquines industrials pesen una cosa increïble i necessitem ser uns quants per moure-la i com a regal a la seva ajuda aquesta camiseta per la seva guerrera!









la resta de roba és dessuadora d'estiu de la La Pantigana 
us deixo unes fotos més d'aquests preciosos models!!!





vaig a veure que hi ha avui per menuda inspiración aquesta setmana!!!

Comentarios

El més vist!

Vestit Luar!

Manta per nadons de la Pantigana