Vestit Hana de Cal Joan

Tornem una setmana més a la #Rums 31 amb un vestit que li tenia moltes ganes, però ens ha costat una mica poder-lo fer perquè he anat molt liada aquest estiu!!!!







En primer lloc, vull donar les gràcies a l'Anna de Cal Joan per tenir aquesta gran idea de fer un patró viatger, l'experiència ha estat molt xula perquè es vivia des d'una implicació diferent, l'espera, el preparar-ho tot perquè tornés a marxar amb els detallets, en definitiva.... ens ha encantat!!!




M'encanta el resultat, tot i que primer l'estampat no m'acabava de convèncer, a mesura que el feia m'anava agradant cada cop més, tenc moltes ganes de veure totes les versions, però sobretot de les de la meva ruta (la3!!!)





Per acabar us deixo amb un racó màgic que hi ha al costat de casa on vaig aprofitar per fer alguna foto...
per cert, si voleu veure fotos guapíssimes passeu pel blog d'aquesta artista imatges i paraules

i vosaltres què hau cosit aquest #Rums 31?









Comentarios

  1. Doncs a mi m'encanta l'estampat! és molt divertit i queda molt bé amb aquest patró...llueix-lo orgullosa que t'ha quedat preciós!

    ResponderEliminar
  2. m'agrada molt aquesta tela estampada! ha quedat genial el vestit

    ResponderEliminar
  3. Ohhh que maca! la tela es preciosa, m'encanta! y quines fotos mes xules

    ResponderEliminar
  4. A mi també m'agrada moltíssim la tela estampada, és molt alegre. I el vestit t'ha quedat molt bé, felicitats.

    ResponderEliminar
  5. un vestit molt estiuenc, mola.
    Jo juraria que m'he banyat en aquestes gorges d'aigua gelada però no recordo el nom... Garrotxa, oi?

    ResponderEliminar
  6. Aquest vestit és genial i la tela molt xula!!! Fa estiu....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. gràcies! és l'època que ve més de gust fer-te coses, però tb és la que s'acaba més ràpid

      Eliminar
  7. Ohh.... M'encanten aquests colors tan vius!! T'ha quedat preciós!!

    Muack!

    ResponderEliminar
  8. T'ha quedat molt bé, i aquest estampat és molt bonic!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. moltes gràcies! alguna cosa més caurà amb aquest estampat!

      Eliminar
  9. el vestido Hanna es una pasada, sienta fenomenal y me encanta. El tuyo, además, es muy colorido y veraniego. Te ha quedado fenomenal!

    Un saludo

    Lucía

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. muchas gracias! a mi también me ha encantado el tuneo de tus pantalones amarillos a lo 90210!!
      un abrazo!

      Eliminar
  10. Siiiii concuerdo con srta Palomo....el vestido genial y tu tela preciosita!

    ResponderEliminar
  11. wow las telas son una preciosidad!!
    y el paisaje..por favor..que envidia!!

    ResponderEliminar
  12. que vestido tan bonito! me encanta tu versión!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Manta per nadons de la Pantigana

Torno amb una Dessuadora