CC Falda Siri de la Pantigana


Quines ganes tenia de fer-la!!!

 
                                          


 he modificat una mica el patró perquè per al meu gust era un pel massa llarga i m'agrada que m'arribi per damunt el genoll....



El teixit per fer-la fa temps que el tenia... la base és una pana de color festuc que vaig comprar a Salt l'any passat i encara no l'havia provat, però aquest hivern crec que apareixerà força pel blog!

                                               


 i els estampats... és un que em té el cor robat i el vaig comprar a una pàgina americana i la versió vermella és una tela de punt tipus piqué que vaig comprar a Salt també per fer-ne una a na Karine, la disenyadora del logo del blog, en breu us la mostraré ;)







 Aquí teniu una enamorada dels botons de tota la vida, m'encanten, sobretot els de fusta, però en aquest cas he utilitzat uns que tenia per casa....



















Acabada i estrenada que ahir celebràvem l'aniversari d'un bon amic i no em vaig poder resistir! però va ser impossibe fer unes fotos sense que sortís es microbi de sa casa! jeje us sona el jersei que porta??!!




 M'encanten les dues versions, així que l'haurem de fer servir sovint....





L'únic problema és que la tira de bies amb els botons s'ha afluixat una mica i l'haurem d'esternyer un poquet...





La falda va triomfar moooolt ... vull donar les gràcies a  la Pantingana per organitzar aquest cosim plegades i per compartir tots aquests coneixements... podeu veure totes les faldes que s'han creat a partir del dia 25 aquí   jo ja tenc ganes de veure la de la meva amiga Núria!!!




Comentarios

  1. M'encanta la teva faldilla, és preciosa.
    Moltes gràcies per participar.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies a tu x organitzar-ho!!!!
      És una passada la feinada que feu les que organitzau els CC! ja tenc ganes de saber que estàs remenant pel pròxim ;)

      Eliminar
  2. Me chifla tu falda! Cómo me gustan esos colores, por favor! Yo estoy acabando la mía. Enhorabuena!! Alicia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Alícia! Que ganas tengo de ver las que se han hecho!

      Eliminar
  3. Ostres que xula!! I molt ben combinades les teles!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Anna! Vaig estar mirant el teu blog, molt xulo!! Et vaig deixar un comentari perquè no em deixa seguir-te, ja em diràs
      Una abraçada!

      Eliminar
  4. Me gusta mucho el resultado, ¿la pana es elástica?
    Quería hacérmela de pana, pero no encontré elástica y me dio miedo hacerla y luego no podérmela poner, así que la hice de sudadera.
    No descarto hacerme otra con otro material más adelante, la tuya ha quedado genial!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias! Es pana normal, me he hecho otra de pana también y no me han dado ningún problema, lo único es que la cintura no queda tan ondulada como con otro tipo de tela y la falda pasa más justa,
      Un abrazo

      Eliminar
  5. Muy chula tu falda!!!
    Y la sudadera del peque también

    ResponderEliminar
  6. Xulíssima!! M'encanta la teva versió!! No coneixia el teu blog, ens anirem veient!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. moltes gràcies!! som súper fan del teu blog, quina ilu que passis pel meu ;)

      Eliminar
  7. Aquesta falda em te enamorada, em vaig perdre el CC i m'encanta! La de cercles es xulíssima!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Manta per nadons de la Pantigana

Torno amb una Dessuadora