jaqueta cremallera hivern

Primer de tot us vull parlar del taller de costura que hi ha a Olot, l'escola es diu Indumentària per a l'espectacle i des d'allà ofereixen cursos de costura i patronatge de forma artesanal. En el meu cas ja fa un any que hi vaig i he après moltíssim!! Sa meva professora és na Joana i sense ella aquesta jaqueta no hagués estat possible, si més no, amb els acabats tan ben fets... jeje



Com ja us podeu imaginar... estrelles per tot arreu! al blog a quasi tots els jerseis de n'Alguer, i és que ens encanten les estrelles!







Joana, com veus la caputxa??!! jeje, la veritat és que així queda súper ben acabat ; )






Costa molt enganxar en petufet quiet per poder fer-li unes fotos decents, estan quasi totes mogudes, jeje
però que hem de fer, hohaurem de provar un altre dia...





 Aquest cop les butxaques són diferents de com les acostum a fer, m'ha agradat molt aquest sistema, queden més ben fetes.






La tela verda i els punys són de la pantigana shop i la tela negra és de na Lola de Montagut... aquesta setmana us ensenyo totes les coses que estic acabant... hi ha alguna falda Siri jeje, no m'he pogut resistir






Comentarios

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Vestit Luar!

Manta per nadons de la Pantigana