Portadocus de Ralet i agulla

Encara que no ho sembli portava el cosim plegades al dia!!!però em vaig penjar amb l'últim pas perquè els nens de casa han passat tots dos la varicel·la.
Primer de tot donar les gràcies a n'Elisa de Ralet i agulla per organitzar aquest cosim plegades, ha estat el meu primer CC des de fa molt temps, i he de dir... que estic enganadíssima al seu blog!!!!!

He de dir, que tinc en ment fer-ne un altre molt diferent, si aquí he utilitzat un estmpat que havia comprat fa anys en una botiga americana fabrics.com, s'ha de vigilar perquè es paguen taxes, però si fas una comanda d'un determinat preu surt força bé.


te mil falls i he fet diverses cagades... vaig emprar una ferramenta i hem va tacar el plàstic!!!
però és el que hi ha, intentarem que no torni a passar






Aquest CC m'ha servit per posar la merceria al dia, he fet servir la cremallera de hilosymas y thesewingcat les dues merceries eren noves per mi, i súper bé, he trobat moltes coses i l'enviament molt ràpid! repetiré segur!!

Gràcies per organitzar tot això, he après moltíssim amb aquest Cosim plregades, vaig a enlleçar al recopilatori i he aprofitat a publicar en dimecres per enllaçar a  #mimi a veure que hi ho trobem aquesta setmana!!!




                                     

Comentarios

  1. Varicel.la passada, aquesta ja no torna 💪🎉. El portadocus xulissim!!! Es preciosa aquesta tela, i estic contentissima de que arrenquis amb els cc de nou, ens veiem en el de la Imilce 😁

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies per organitzar-ho!!! quina feinada.... he après moltes coses i el teu blog és una passada!!!! i tens un nen preciós!!

      Eliminar
  2. Me encanta cómo te ha quedado, unas telas preciosas!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. muchas gracias Ana, los tuyos son preciosos!!! me han encantado las combinaciones!!!

      Eliminar
  3. Respuestas
    1. moltes gràcies!! a mi em va encantar la teva botiga online!!!!

      Eliminar

Publicar un comentario

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Manta per nadons de la Pantigana

Torno amb una Dessuadora