Bata mestra


 Una bona amiga em va demanar un encàrrec, uf quin repte! treballa amb nens de P3 a Salt (Girona) i volia que li fes una bata per a treballar. Com som novata en el món de la costura em va fer moltíssima il·lusió encarar aquest repte. L'havia de dissenyar i cosir, i em vaig posar a treballar... sa veritat és que m'ha duit molta més feina del que em pensava, però estic super orgullosa amb el resultat i he après un munt.

Els dos grans errors han estat: el primer, la roba, vaig agafar una tela molt xula. És reversible, texana per una banda i verda com a vellut per l'altra. El fall està en el pes, com ho he forrat tot pesa massa i ens dur al segon error, com que és gruixuda a causa d'estar forrada els botos "snaps" vermells que es veuen a la banda no aguanten i hauré de canviar-los per botons de ferro.

Vull agrair a na Domi per fer de model i deixar-me penjar la seva imatge... una abraçada molt gran des d'aquí!!

No us perdeu la part de darrera, ja que com la tela era reversible he fet una cara amb cadascuna.

I aquí teniu el resultat ha quedat xulíssima i molt original.






Comentarios

  1. guaaauuu!!! quina superbata! preciosa... no paris de crear estrella del nord!

    ResponderEliminar
  2. Que xulaaaa!!! Estic amb na Txell... no aturis de crear... besos guapa!

    ResponderEliminar
  3. Gràcies guapes!!aquella tela que havíem xerrat s'ha acabat intentaré trobar-ne de negre, ja xerram x whatsap!

    ResponderEliminar
  4. Felicitats per la bata t'ha ideat xulíssims jo sóc mestra d'infantil i m'encanta de fet t'he trobat, buscant-me bata Xula i he trobat la teva també.
    Segueix així

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ei moltes gràcies!!! acabo de començar i sempre s'agraeix els ànims... i ja ho saps si mai necessites una bata..jeje
      una abraçada!

      Eliminar
  5. M'agradaria sapiguer com puc comprar una de les teves originals bates!!
    M'encanten!!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Manta per nadons de la Pantigana

Torno amb una Dessuadora