CC cosim plegades una cartera de La Pantingana

Fa unes setmanes La Pantingana ens proposava un cosim plegades, jo com sempre que m'apunt a tot vaig decidir que a la que pogués m'animava a fer-ne una i aquí la teniu...



Sa veritat és que m'ha anat de perles perquè la que tenia estava feta pols i necessitava urgentment una cartera, a més, des de que estic cosint que només faig coses pels altres i em tenc un poc oblidada...







La roba és de Xogigi i el que em va costar més va ser trobar cinta elàstica que no fos negre ni blanca, després de visitar diverses merceries... finalment en vaig trobar a Olot... a vegades ho tens davant els nassos i no ho veus...

A mi el que hem va costar més no van ser el plecs per posar les targetes, sinó el plec de l'espai interior, que per cert, em va genial pel carnet de cotxe, ja que encara faig servir l'antic i és molt gran...




Finalment vull donar les gràcies a La Pantingana per tenir la paciència i la iniciativa de dur a terme aquests CC que tant ens agrada i si voleu veure les altres carteres que s'ha cosit en aquest CC només heu de passar per aquí


Comentarios

  1. Ostra m'encanta, t'ha quedat genial, a més a més queda petit i pràctic. ;)

    ResponderEliminar
  2. Jeje... gràcies Anna! Sa veritat és que ja l'he estrenat i va genial!!

    ResponderEliminar
  3. T'ha quedat maquíssima la cartera.
    Moltes gràcies per animar-te a fer-la.
    T'afegeixo al recopilatori

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies a tu per la paciència i la feinada d'organitzar-ho!

      Eliminar

Publicar un comentario

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Manta per nadons de la Pantigana

Torno amb una Dessuadora