Manta per nadons de la Pantigana

Un dels motius pels quals torno a cosir ha estat el naixement de la meva filla, no se que té això de parir que t'entra ganes de cosir, teixir i coses varies jejeje

uno de los motivos por los que he vuelto a coser ha sido el nacimiento de mi hija, no se que tiene esto de parir que te entran ganas de coser, tejer y cosas varias jejeje








Aquesta manta la vaig trobar a la Semana del nadó que organitzava La Pantigana a l'enllaç al seu blog, hi trobareu el patró i podreu veure els que es van cosir
Fa uns anys vaig cosir una altra manta per uns amics que van tenir una filla que podreu veure aquí


Esta manta la encontré en la Semana del bebe que organizaba La Pantigana en el enlace a su blog podreis encontar el patrón i ver las mantas que se cosieron
Hace unos años que cosí una para unos amigos que habían tenido una hija que podreis ver aquí





La roba que he fet servir la d'estrelles és u cotó qe vaig comprar a Cal Joan l'únic cop que hi he anat físicament, perquè sempre faig les compre online ja que em queda molt lluny. La manta verda és d'una manta que vaig comprar i el viu groc d'una merceria d'Olot que es diu ca la Mercè que està a la plaça Major. Ara vaig a mirar si ho se enllaçar a MENUDA INSPIRACIÓN #2018 07
 a veure si encara sé enllaçar després d tant de temps de no fer-ho!!!!






Comentarios

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Torno amb una Dessuadora