manta bebè

Després de molts dies tornam a tenir internet a casa!! i tenc un munt de coses per mostrar-vos... però anirem a poc a poc

Fa mesos que va néixer na Duna i havíem de decidir quin regal li faríem... ja feia temps que anava romiant i vaig veure una entrada de n'Inma aquí i ella havia tret el patró i el tutorial de la Pantigana aquí  Les seves mantes eren xulíssimes!


Em pensava que lo de posar el viu seria una cosa molt més senzilla, però em va portar molta més feina i mal de caps...
Vaig agafar una tela de cotó tipus patchwork i l'interior és una manta molt suau que vaig comprar a Girona

Però finalment va quedar alguna cosa decent i als pares els hi va agradar molt!
Benvinguda Duna!




Comentarios

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Vestit Luar!

Manta per nadons de la Pantigana