Qui som?



Aquest blog neix com una renovació personal. Fa uns mesos vaig decidir fer un blog de cuina per compartir amb vosaltres sa cuina de casa, però com estic fent un munt de coses a part de cuinar i que també vull compartir he decidit refer es blog i canviar el nom.

Arran de sa meva primera màquina de cosir que hem va regalar n'Artur i un curs que estic fent a Olot amb "Indumentària per a l'espectacle" i sense deixar de banda na Robertat Pettit  http://robertapetit.wordpress.com/ un referent increïble em torno a llançar per aquests mars virtuals.

 Esper poder mostrar ses meves feinetes que des de fa un anyet i mig tenen nom propi... la meva estrella particular... que no em fa perdre el nord...n'Alguer!

Comentarios

El més vist!

DESSUADORA OTTOBRE

Manta per nadons de la Pantigana

Torno amb una Dessuadora